Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Začal jste nastolením dilematu z nejvyšších pater lidského (sou)žití, abyste pokračoval denními reáliemi, což je poněkud nekomparabilní, na konci 5. odstavce se domáháte nalezení (jakési) hranice, abyste dále prosazoval, že tuto hranici musí vymezovat a hájit nezávislé soudy. No, nevím....

Obecně bych neměl výhrady k cílení vaší kritiky a nastínění problémů. Mám však problém s uchopením podstaty vašeho blogu. Je samozřejmé, že v právním a demokratickém státě musí dodržování zákonů a principů zajišťovat nezávislé soudy (v tom zjednodušení), ale ty vycházejí ze stanovených a schválených norem, které by měly být koncipovány právě z pohledu oněch nejvyšších pater, při nichž však nemohou a ani nesmí reflektovat individuální výstřelky např. ml. nebo st. z obou Klausů. A při hledání odpovědi na váš titulek to také není jednoduché, jak by se mohlo zdát při akceptaci lidského života jako nejvyšší hodnoty.

A virtuální třešinkou je poslední odstavec, kde velice správně spojujete se svobodou slova odpovědnost za vyřčené, ale tou odpovědností pak prezentujete schopnost snést nálepkování.

Pokud jste to celé napsal jako kontrolního chrousta při zvažování výdrže tohoto textu na ksichtoknize Klause, tak budiž. Pokud jste se snažil dostát závazku z titulku, tak já osobně jsem zklamán.

1 0
možnosti
EK

Pokud máte svobodu, můžete lidský život bránit, s koncem svobody přestává mít lidský život přednost.

0 0
možnosti
OP

Vy působíte ve školství? Ach jo

3 2
možnosti
ZD

Ještě k vašemu nadpisu. Myslím, že zrovna vy sám s tím budete mít dost práce rozluštit tu hádanku. Přednost má totiž vždy ROZUM - ne zaslepenost.

1 2
možnosti
ZD

Píšete přesně v duchu těch které jste původně chtěl kritizovat. Váš blog dosahuje úrovně úvodníků v Rudém právu za aktivního působení pana Rybáka a spol. Hned jsem se podíval za koho vystupujete, abych se při nejbližších volbách náhodou nespletl. Už je mi jasno.

3 2
možnosti
RG

R80e84n40é 21G24u72r26a42l

4. 2. 2019 20:25

O protofašistech nám tu káže moravský protonacionalista...

4 2
možnosti
PK

Jako bývalý volič VK st. jsem o něm slyšel ledacos, ale tady jsem se opět výrazně poučil - populistický protofašista či fašizující populista. ;-D

4 2
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x
Jsem zastupitelem brněnské městské části Královo Pole, zástupcem ředitelky Gymnázia AKADEMIA, kde učím dějepis, jsem spolumajitelem školy. Jsem předsedou Moravského zemského hnutí. Jsem přesvědčen, že země Morava si v rámci ČR a EU zaslouží mnohem lepší postavení, než má dnes.

Seznam rubrik