Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Zastanci dnesniho vychodoevropskeho nastaveni statu, ktery si totalne nesmyslne drzime z dob sovetu jsou sami proti sobe a popravde nevim proc si hazi klacky pod nohy. Mozna uz jsou poturceni (pocesteni) natolik, ze si nedokazi uvedomit nesmyslnost komunistickeho aktu zruseni nasich historickych zemi, cokoliv jineho nez dnesni status quo je znervoznuje a nasledne reaguji podrazdene. Na druhe strane nejsou moravsti patriote jednotni, chybi finance na sireni informaci, neni lidr. A to se musi zmenit, pokud chceme ocekavat posun dopredu!

1 1
možnosti
JH

J42o48s56e28f 53H38e84r21t42l

8. 12. 2017 17:20

Dost dobře si nedovedu představit obnovu zemských hranic, když dnes řada měst např. leží částečně na slezské i moravské straně, jako např. Ostrava, Frýdek-Místek a další.

1 1
možnosti
JL

Zaslouzite obrovskou karmu pane Hysku!!!!!!R^R^R^

1 2
možnosti
JT

J40i14r16i 86T72i49c21h75y

8. 12. 2017 16:23

Ja jsem silny zastance historie, ale tradicni zemske deleni dnes uz nema zadny smysl. Jsme jeden cesky stat.

2 3
možnosti
AK

Zkuste takovy nesmysl povedet Rakusanovi nebo Nemcovi. Se vam vysmeje.

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x
Jsem zastupitelem brněnské městské části Královo Pole, zástupcem ředitelky Gymnázia AKADEMIA, kde učím dějepis, jsem spolumajitelem školy. Jsem předsedou Moravského zemského hnutí. Jsem přesvědčen, že země Morava si v rámci ČR a EU zaslouží mnohem lepší postavení, než má dnes.

Seznam rubrik