Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem původem Středočech, ale nějak by mě nenapadlo označovat Středočechy za národ. Jaká práva jsou u nás Moravanům upírána, že se za ně tak bijete? Chcete mít snad vlastní parlament?

1 2
možnosti

Parlament? Neco takoveho uz bylo, jmenovalo se to "Zemsky Snem". Melo ho zrovna tak Cesi a Slezane a bylo tak lepe. Zrejme jste ve skole pospaval.

2 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem napsat na vaši školu vaší ředitelce, aby se podívala jaký totální nesmysl zde jako učitel dějepisu prezentujete. Pak jsem nad tím mávnul rukou.

1 2
možnosti

Jsem Moravanka celým srdcem. Milí diskutující, přesvědčte moje srdce, že se mýlí.:-)[>-]

3 1
možnosti
Foto

Já také znám plno Moravanů, narozených v Čechách například sourozence Ulrichovy. Jina já jsem Severočech celým srdcem. Také znám Choda celým srdcem. ;-D;-D

0 2
možnosti

Pekne jste to napsal . Karma pane Hysku.R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Napsal to pěkně ale je to nádherný blábol.

1 1
možnosti

Před časem zavítalo do našeho starobylého českého města pět desítek chacharů ze severní Moravy na jakousi neonacistickou demonstraci, a skandovali Čechy Čechům, moravská identita jim na srdci evidentně neležela :-)))

3 1
možnosti

Videl jsem podobnou sebranku. Bylo to vloni 17 listopadu na Albertove, stal tam kakysi Zeman, vedle neho ing. Konvicka, s druhe strany soudruzka Vicanova. Pretezko jejich idemnitu urcit, u toho Zemana asi jedna ze tri: budto ceska nebo ruska, anebo cinska, ktera z nich prevazuje?

1 0
možnosti

Ani netuším jestli tenhle blábol může někdo myslet vážně. Historicky je to nesmysl a politicky taky. Když už lhát, tak aspoň ke zvolení a teplému místečku. Tohle je fakt o ničem. Tento blábol dokážu rozbít raz dva.

3 3
možnosti

Dobrý den , ANO tohle je osoba která vytahuje staré báje , převádí to do dnešní doby v očekávání , že dostane placenou funkci .

0 0
možnosti
Foto

J28i60ř41í 39K61i25n57d91l

28. 11. 2016 21:25

Nejstarším státem na našem území nebyla Velká Morava, není pro uvedené tvrzení žádný historický podklad. Je to bohapustý blábol.RvRvRv

0 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS